Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Renault 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) (1987.06-1992.12) 150km » 24.2524-5003.3 ate
wybrany samochód: 
Renault 25 (b29_) 2.8 V6 Injection (b29f) (1987.06-1992.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2524-5003.3 ATE

24.2524-5003.3 Wysprzęglik centralny sprzęgła ATE
369.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

090009

numer części:

24.2524-5003.3

producent:

ATE

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
MateriałTworzywo sztuczne
Czynnik wypełniającyOlej mineralny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2524-5003.3 ATE

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C3 PICASSO, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 I 1.6/1.6D/2.0 11.04-
numery OEM:
CITROËN      2041 99
CITROËN      2041 A1
CITROËN      2041 A4
CITROËN      96 525 747 80
CITROËN      96 617 184 80
CITROËN      96 855 824 80
CITROËN      96 867 323 80
CITROËN      96 884 753 80
PEUGEOT      2041 99
PEUGEOT      2041 A1
PEUGEOT      2041 A4
PEUGEOT      96 525 747 80
PEUGEOT      96 617 184 80
PEUGEOT      96 855 824 80
PEUGEOT      96 867 323 80
PEUGEOT      96 884 753 80

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2524-5003.3 ATE w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

ATE – specjalista w dziedzinie układów hamulcowych
 

ATE to ceniona marka z wieloletnią tradycją w produkcji części do układów hamulcowych. Firma należy do grupy Continental i od lat dostarcza wysokiej klasy komponenty zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny. W ofercie ATE znajdują się m.in. tarcze i klocki hamulcowe, bębny, szczęki, płyny hamulcowe oraz elementy hydrauliki.

Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością wykonania, precyzją działania oraz zgodnością ze specyfikacjami OE. Dzięki zaawansowanej technologii i rygorystycznym testom jakości, części ATE zapewniają niezawodne hamowanie i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Części ATE dostępne są w sklepie e-autoparts.pl, gdzie można znaleźć szeroki wybór komponentów dopasowanych do wielu marek i modeli pojazdów.