Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ldv CUB 2.3 D (1998.08-2001.09) 72km » D3429 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Ldv Cub 2.3 D (1998.08-2001.09) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3429 SEINSA AUTOFREN

D3429 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy SEINSA AUTOFREN
autofren D3429
Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3429
D3429
autofren D3429 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D3429

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]18
nr EAN8430320023090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3429 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy cylinderka hamulcowego pasuje do: KIA RIO I, RIO II, SHUMA II, MAZDA 323 C IV, 323 F IV, 323 III, 323 S IV, 626 III, MITSUBISHI COLT IV, GALANT V, GALANT VI 1.3-2.4 01.84-12.11
numery OEM:
MAZDA      6J21-26-03Z
MAZDA      8BB2-26-681
MAZDA      B216-26-03Z
MITSUBISHI      AY220-MT003
MITSUBISHI      D4100-2U625
MITSUBISHI      MB193621
MITSUBISHI      MB193622

Zastosowanie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3429 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.