Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.7 T quattro (1997.12-2005.01) 230km » D41605C seinsa autofren
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.7 T Quattro (1997.12-2005.01) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41605C SEINSA AUTOFREN

D41605C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41605C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41605C
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41605C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]35
Zestaw pełny
nr EAN8430320113982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41605C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 35, z tłoczkiem) pasuje do: CHRYSLER SEBRING, MITSUBISHI ECLIPSE II, ECLIPSE III, GALANT VII, GALANT VIII 1.8-3.0 10.91-06.07
numery OEM:
MITSUBISHI      MB857333
MITSUBISHI      MB857334
MITSUBISHI      MB950195
MITSUBISHI      MB950196
MITSUBISHI      MR129583
MITSUBISHI      MR129584
MITSUBISHI      MR493783
MITSUBISHI      MR493784

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41605C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41605C SEINSA AUTOFREN:

2020-05-15
 5/5
OK.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu