Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D43509S seinsa autofren

ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43509S SEINSA AUTOFREN

293.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D43509S

producent:

SEINSA AUTOFREN

oś tylna
Średnica [mm] 42
System hamulcowy ATE
Wersja PISTON KIT+GUIDEPINS
Zestaw pełny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43509S SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 42) pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C205), C T-MODEL (S205), C (W205); VOLVO S60 III, S90 II, V60 II, V90 II, XC60 II 1.0-3.6 05.09-
numery OEM:
VAG      3Q0615423
VAG      3Q0615423A
VAG      3Q0615423C
VAG      3Q0615423E
VAG      3Q0615423ESL7
VAG      3Q0615424
VAG      3Q0615424A
VAG      3Q0615424C
VAG      3Q0615424E
VAG      3Q0615424ESL7
VAG      5Q0615423
VAG      5Q0615424
VAG      8V0615423A
VAG      8V0615423B
VAG      8V0615423E
VAG      8V0615424A
VAG      8V0615424B
VAG      8V0615424E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43509S SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43509S SEINSA AUTOFREN:

2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu