Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.5 TDCi (2015.05-???) 95km » D4747 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.5 Tdci (2015.05-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4747 SEINSA AUTOFREN

D4747 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4747
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4747

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBREMBO
Strona zabudowyOś tylna
Średnica 1/Średnica 2 [mm]28/30
dla numeru OE7L0698671
nr EAN8430320067278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4747 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 28) pasuje do: VOLVO S60 I, V70 II, AUDI Q7, JAGUAR S-TYPE II, XJ, PORSCHE 944, CAYENNE, VW TOUAREG 2.5-6.0D 08.85-08.15
numery OEM:
AUDI      7L0698671
VOLKSWAGEN      7L0698671

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4747 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4747 SEINSA AUTOFREN:

2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu