Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8456 seinsa autofren

Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90) D8456 SEINSA AUTOFREN

D8456 Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90)  SEINSA AUTOFREN
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8456

producent:

SEINSA AUTOFREN

Jednostkaszt.
Średnica wewnętrzna 1 [mm]38
Średnica wewnętrzna 2 [mm]70
Wysokość [mm]90
EAN8430320208145
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90) D8456 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI, C5 I/KOMBI, PEUGEOT 1007, RENAULT MEGANE II 1.4-3.0 03.01-

Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90) D8456 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90) D8456 producenta SEINSA AUTOFREN

CITROËN

3287A5

numery OEM:
CITROËN      3287A5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90) D8456 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona przegubu przód (fi: 38/70) (dł.90) D8456 SEINSA AUTOFREN:

2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.