Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Citroën C4 PICASSO II Van (DD_) HDi / e-HDi (DD9HP0, DD9HPT) (2013.02-???) 92km » D8582T seinsa autofren
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii Van (dd_) Hdi / E-hdi (dd9hp0, Dd9hpt) (2013.02-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy D8582T SEINSA AUTOFREN

D8582T Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8582T

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
Średnica wewnętrzna 2 [mm]87
Wysokość [mm]115
nr EAN8430320195919

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8582T SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 26/87) (dł.115) pasuje do: AUDI A1, A2, A3, Q3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC 1.2-Electric 02.88-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8582T SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8582T SEINSA AUTOFREN:

2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.