Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A2039 auto-starter

Alternator A2039 AUTO-STARTER

A2039 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A2039
Alternator A2039
A2039
auto-starter A2039 Alternator
611.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A2039

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 38,00
Długość 2 [mm] 13,50
Długość 3 [mm] 82,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 135
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
nr EAN 5901259443363

skład zestawu:
ABE9006 Łożysko
ABE9006(FAG) Łożysko
ABE9006(NSK) Łożysko
ABE9006(NTN) Łożysko
ABE9006(SKF) Łożysko
ABE9202(NSK) Łożysko
AFP2003 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP2003(INA) Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP2003(V) Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP9002 Koło pasowe, alternator
AR2005 Wirnik, alternator
ARC2068 Prostownik, alternator
ARE2037 Regulator napięcia
ARR2004 Prostownik, alternator
ARS2001 Zestaw naprawczy, alternator
ARS2029 Zestaw naprawczy, alternator
ARS2047S Zestaw naprawczy, alternator
ARS4010 Zestaw naprawczy, alternator
ARS5021 Zestaw naprawczy, alternator
ARS9032 Zestaw naprawczy, alternator
ARS9075S Zestaw naprawczy, alternator
AS2007 Stojan, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A2039 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A2039 NISSAN INTERSTAR 3.0DCI 03-, OPEL MOVANO 3.0CDTI 03-05, RENAULT MASTER 3.0DCI 03-06
numery OEM:
NISSAN      23100-DB000
NISSAN      23100-DB00A
RENAULT      7485129965
zamienniki:
DRA0231
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator A2039 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A2039 AUTO-STARTER:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów