Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A3306 auto-starter

Alternator A3306 AUTO-STARTER

A3306 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A3306
Alternator A3306
A3306
auto-starter A3306 Alternator
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A3306

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 53,00
Długość 2 [mm] 27,00
Długość 3 [mm] 57,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 80
Koła pasowe z kołem pasowym
nr EAN 5902129024200

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A3306 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A3306
numery OEM:
PEUGEOT      5701A6
PEUGEOT      5701A6(X)
PEUGEOT      57051M
PEUGEOT      57051N
PEUGEOT      5705773
PEUGEOT      5705FF
PEUGEOT      5705HW
PEUGEOT      5705L2
PEUGEOT      5705N2
PEUGEOT      5705N2(P)
PEUGEOT      5705N3
PEUGEOT      5705X3
PEUGEOT      9620333380

Zastosowanie Alternator A3306 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A3306 AUTO-STARTER:

2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów