Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A4044 auto-starter

Alternator A4044 AUTO-STARTER

A4044 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A4044
Alternator A4044
A4044
auto-starter A4044 Alternator
349.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A4044

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 50,00
Długość 2 [mm] 25,00
Długość 3 [mm] 75,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 65
Koła pasowe z kołem pasowym
nr EAN 5901259405347

skład zestawu:
ABE9002 Łożysko
ABE9002(FAG) Łożysko
ABE9002(NSK) Łożysko
ABE9002(NTN) Łożysko
ABE9002(SKF) Łożysko
ABE9006 Łożysko
ABE9006(FAG) Łożysko
ABE9006(NSK) Łożysko
ABE9006(NTN) Łożysko
ABE9006(SKF) Łożysko
APC4004 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
APC4005 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
AR4003 Wirnik, alternator
ARC4001 Prostownik, alternator
ARC4009 Prostownik, alternator
ARE4003 Regulator napięcia
AS4001 Stojan, alternator
ASL9006 Pierścień ślizgowy, alternator
JX42 Szczotka węglowa, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A4044 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A4044
numery OEM:
FIAT      46231691
FIAT      46231721
FIAT      46445100
FIAT      7651070
FIAT      7702242
FIAT      7702245
zamienniki:
8EL 725 879-001
brak
HELLA
436242
brak
VALEO
436244
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator A4044 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A4044 AUTO-STARTER:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów