Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A5387S auto-starter

Alternator A5387S AUTO-STARTER

A5387S Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A5387S
Alternator A5387S
A5387S
auto-starter A5387S Alternator
536.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A5387S

producent:

AUTO-STARTER

Koła pasowe z kołem pasowym
Długość 1 [mm] 90,00
Długość 2 [mm] 58,50
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 80
nr EAN 5902129094388

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A5387S AUTO-STARTER

ALTERNATOR
numery OEM:
MITSUBISHI      A005TG1991
MITSUBISHI      A005TG1991A
MITSUBISHI      A005TG1991B
MITSUBISHI      A005TG1991ZE
MITSUBISHI      A005TG2191ZE
MITSUBISHI      A005TG2491ZE
MITSUBISHI      A005TG2591
MITSUBISHI      A005TG2591AE
MITSUBISHI      A005TG2591ZE
MITSUBISHI      A5TG1991
MITSUBISHI      A5TG1991A
MITSUBISHI      A5TG1991B
MITSUBISHI      A5TG1991ZE
MITSUBISHI      A5TG2191ZE
MITSUBISHI      A5TG2491ZE
MITSUBISHI      A5TG2591
MITSUBISHI      A5TG2591AE
MITSUBISHI      A5TG2591ZE
OPEL      4700364
OPEL      4711569
OPEL      95507897
OPEL      95512966
SUZUKI      31400-71L00
SUZUKI      31400-71L01
SUZUKI      31400-71L02
SUZUKI      31400-71L03
SUZUKI      31400-85L0
SUZUKI      31400-85L00
SUZUKI      31400-85L02
SUZUKI      31400-85L03
SUZUKI      31400-85L10
SUZUKI      31400-85L11
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator A5387S AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A5387S AUTO-STARTER:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów