Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | amortyzator podtrzymujący sprężynę | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
nr EAN | 4025258485863 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 24-113359 BILSTEIN
PORSCHE | 996 333 051 13 | |
PORSCHE | 996 333 051 14 | |
PORSCHE | 996 333 051 17 | |
PORSCHE | 996 333 051 18 | |
PORSCHE | 996 333 051 22 | |
PORSCHE | 996 333 051 23 | |
PORSCHE | 996 333 051 26 | |
PORSCHE | 996 333 051 27 | |
PORSCHE | 996 333 051 29 | |
PORSCHE | 996 333 051 34 | |
PORSCHE | 996 333 051 35 | |
PORSCHE | 996 333 051 36 | |
PORSCHE | 996 333 051 37 | |
PORSCHE | 996 333 051 38 | |
PORSCHE | 996 333 051 39 | |
PORSCHE | 996 333 051 42 | |
PORSCHE | 996 333 051 45 | |
PORSCHE | 996 333 051 46 | |
PORSCHE | 996 333 051 47 | |
PORSCHE | 996 333 051 49 | |
PORSCHE | 996 333 051 50 | |
PORSCHE | 996 333 051 52 | |
PORSCHE | 996 333 051 53 | |
PORSCHE | 996 333 051 54 | |
PORSCHE | 996 333 051 55 | |
PORSCHE | 996 333 051 56 | |
PORSCHE | 996 333 513 4 | |
PORSCHE | 996 333 514 2 | |
PORSCHE | 996 333 980 06 | |
PORSCHE | 996 333 980 10 | |
PORSCHE | 996 333 980 24 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 24-113359 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 24-113359 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.