Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny | |
Sposób mocowania amortyzatora | górne oko | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolna obejma | |
nr EAN | 4025258592738 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B6 4600 24-141734 BILSTEIN
JEEP | 6800 3306AB | |
JEEP | 6800 3307AB | |
JEEP | 6800 3308AB | |
JEEP | 6800 3308AC | |
JEEP | 6800 3309AB | |
JEEP | 6800 3313AB | |
JEEP | 6802 7795AA | |
JEEP | 6802 7795AB | |
JEEP | 6802 7796AA | |
JEEP | 6802 7797AA | |
JEEP | 6802 9959AA | |
JEEP | 6802 9960AA | |
JEEP | 6802 9961AA | |
JEEP | 6804 7814AA | |
JEEP | 6804 7814AB | |
JEEP | 6806 7515AA | |
JEEP | 6806 7515AC | |
JEEP | 6806 7515AD | |
JEEP | 6808 7362AA | |
JEEP | 6808 7362AC | |
JEEP | 6808 7362AD | |
JEEP | 6808 7363AA | |
JEEP | 6808 7363AB | |
JEEP | 6808 7363AC | |
JEEP | 6813 8853AA | |
JEEP | 6813 8853AB | |
JEEP | 6821 0452AA |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B6 4600 24-141734 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B6 4600 24-141734 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.