Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 0216-00-0062478P blic

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062478P BLIC

0216-00-0062478P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-00-0062478P
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062478P
0216-00-0062478P
blic 0216-00-0062478P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062478P blic
150.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

0216-00-0062478P

producent:

BLIC

Typ skrzyni biegów ZF6HP19Z
Materiał Stal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062478P BLIC

Miska skrzyni biegów (Plastik) pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E88), 1 (F40), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (F13), 7 (E65, E66, E67), 7 (F01, F02, F03 1.5-6.0 07.01-
numery OEM:
BMW      11 13 1 709 235
BMW      11 13 7 548 031
BMW      11 13 7 552 414
BMW      11 13 7 560 308
BMW      24 11 7 536 387
BMW      24 11 7 571 217

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062478P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.