Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TRANSIT CUSTOM V710 Autobus (NXN) 2.5 Duratec Plug-in-Hybrid (2024-???) 232km » 0216-01-0370470P blic
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Autobus (nxn) 2.5 Duratec Plug-in-hybrid (2024-???) 232km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-01-0370470P BLIC

0216-01-0370470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-01-0370470P
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-01-0370470P
0216-01-0370470P
blic 0216-01-0370470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-01-0370470P blic
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-01-0370470P blic
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-01-0370470P blic
237.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-01-0370470P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Sekcjaczęść dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelki miski olejowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-01-0370470P BLIC

Miska olejowa (stal) (skrzynia automatyczna) pasuje do: AUDI Q7, VW TOUAREG 2.5D-6.0D 10.02-08.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      09D 321 361
VOLKSWAGEN      09D 321 361 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-01-0370470P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.