Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 0216-02-0490470P blic

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P BLIC

0216-02-0490470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-02-0490470P
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P
0216-02-0490470P
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-02-0490470P

producent:

BLIC

Sekcja część dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki miski olejowej
Jakość AM

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P BLIC

Miska olejowa (Stal) pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C204), C (C205), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W203), C (W204), C (W205), CLK (A209) 1.6-Electric 04.98-

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P producenta BLIC

MERCEDES-BENZ

2212701212, A2212701212

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      221 270 12 12
MERCEDES-BENZ      A 221 270 12 12
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.