Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford KA (RB_) 1.3 i (1996.09-2002.10) 50km » 0216-02-0490470P blic
wybrany samochód: 
Ford Ka (rb_) 1.3 I (1996.09-2002.10) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P BLIC

0216-02-0490470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-02-0490470P
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P
0216-02-0490470P
147.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

0216-02-0490470P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Sekcjaczęść dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelki miski olejowej
JakośćAM
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P BLIC

Miska olejowa (Stal) pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C204), C (C205), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W203), C (W204), C (W205), CLK (A209) 1.6-Electric 04.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      221 270 12 12
MERCEDES-BENZ      A 221 270 12 12
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0490470P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.