Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Mini MINI kabriolet (F57) Cooper D (2014.12-???) 116km » 5810-01-009390P blic
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (f57) Cooper D (2014.12-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 5810-01-009390P BLIC

5810-01-009390P Silnik wycieraczek BLIC
blic 5810-01-009390P
Silnik wycieraczek 5810-01-009390P
5810-01-009390P
blic 5810-01-009390P Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 5810-01-009390P blic
222.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5810-01-009390P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 5810-01-009390P BLIC

Silnik wycieraczek tył pasuje do: SEAT CORDOBA VARIO, VW POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO/HATCHBACK 10.94-12.02
numery OEM:
SEAT      6N0 955 713 A
SEAT      6N0 955 713 B
VOLKSWAGEN      6N0 955 713 A
VOLKSWAGEN      6N0 955 713 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 5810-01-009390P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.