Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Volkswagen PASSAT B7 Variant (365) 2.0 TSI (2010.11-2015.12) 210km » 5810-01-032390 blic
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B7 Variant (365) 2.0 Tsi (2010.11-2015.12) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 5810-01-032390 BLIC

5810-01-032390 Silnik wycieraczek BLIC
blic 5810-01-032390
Silnik wycieraczek 5810-01-032390
157.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5810-01-032390

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Napięcie [V]12
Moc znamionowa [W]70
Prędkość robocza [1/min]29
Moment dokręcenia [Nm]0,35
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 5810-01-032390 BLIC

Silnik wycieraczek przód pasuje do: VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 05.96-07.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 820 97 42
MERCEDES-BENZ      A 004 820 97 42
VOLKSWAGEN      2D2 955 119
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 5810-01-032390 BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.