Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 130 (HMMF) (2019.01-???) 131km » 5810-04-040390 blic
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hm_) 1.3 Tce 130 (hmmf) (2019.01-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 5810-04-040390 BLIC

5810-04-040390 Silnik wycieraczek BLIC
blic 5810-04-040390
Silnik wycieraczek 5810-04-040390
5810-04-040390
blic 5810-04-040390 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 5810-04-040390 blic
Silnik wycieraczek 5810-04-040390 blic
Silnik wycieraczek 5810-04-040390 blic
140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5810-04-040390

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 5810-04-040390 BLIC

Silnik wycieraczek przód pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, TIGRA 09.00-
numery OEM:
OPEL      12 70 000
OPEL      23 001 902
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 5810-04-040390 BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.