Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 5810-09-031390P blic

Silnik wycieraczek 5810-09-031390P BLIC

5810-09-031390P Silnik wycieraczek BLIC
blic 5810-09-031390P
Silnik wycieraczek 5810-09-031390P
5810-09-031390P
228.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

5810-09-031390P

producent:

BLIC

Strona zabudowy z przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny MFD250
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 5810-09-031390P BLIC

Silnik wycieraczek przód pasuje do: RENAULT CLIO II Campus/Storia, CLIO II Ph I, CLIO II Ph II, CLIO II Ph III, THALIA I, THALIA II 02.98-10.13
numery OEM:
RENAULT      77 01 046 305
RENAULT      77 01 049 802
RENAULT      77 01 052 152
RENAULT      77 01 054 172
RENAULT      77 01 207 956
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 5810-09-031390P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.