Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 5910-02-012540P blic

Napęd wycieraczek 5910-02-012540P BLIC

5910-02-012540P Napęd wycieraczek BLIC
blic 5910-02-012540P
Napęd wycieraczek 5910-02-012540P
5910-02-012540P
blic 5910-02-012540P Napęd wycieraczek
Napęd wycieraczek 5910-02-012540P blic
Napęd wycieraczek 5910-02-012540P blic
Napęd wycieraczek 5910-02-012540P blic
442.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5910-02-012540P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 5910-02-012540P BLIC

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: MERCEDES C-KLASA W202 03.93-03.01

Napęd wycieraczek 5910-02-012540P ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Napęd wycieraczek 5910-02-012540P producenta BLIC

MERCEDES-BENZ

A2208200342, 2208200342

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 820 03 42
MERCEDES-BENZ      A220 820 03 42
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 5910-02-012540P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.