Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 5910-02-065540P blic

Napęd wycieraczek 5910-02-065540P BLIC

5910-02-065540P Napęd wycieraczek BLIC
blic 5910-02-065540P
Napęd wycieraczek 5910-02-065540P
91.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5910-02-065540P

producent:

BLIC

Strona zabudowy Szyba czołowa pojazdu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez silnika elektrycznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 5910-02-065540P BLIC

Mechanizm wycieraczek przód pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 3-T (B910), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-35 04.06-12.21

Napęd wycieraczek 5910-02-065540P ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Napęd wycieraczek 5910-02-065540P producenta BLIC

MERCEDES-BENZ

2E0955023, 9068200040, A9068200040

VOLKSWAGEN

2E0955023, 2E0955023S1, 2E0955023S

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2E0955023
MERCEDES-BENZ      906 820 00 40
MERCEDES-BENZ      A 906 820 00 40
VOLKSWAGEN      2E0 955 023
VOLKSWAGEN      2E0 955 023 S1
VOLKSWAGEN      2E0 955 023S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 5910-02-065540P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.