Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Toyota PROACE VERSO Autobus (MPY_) 1.5 D4d (MPY8) (2018.06-???) 102km » 5910-02-065540P blic
wybrany samochód: 
Toyota Proace Verso Autobus (mpy_) 1.5 D4d (mpy8) (2018.06-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 5910-02-065540P BLIC

5910-02-065540P Napęd wycieraczek BLIC
blic 5910-02-065540P
Napęd wycieraczek 5910-02-065540P
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5910-02-065540P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowySzyba czołowa pojazdu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 5910-02-065540P BLIC

Mechanizm wycieraczek przód pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 3-T (B910), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-35 04.06-12.21
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2E0955023
MERCEDES-BENZ      906 820 00 40
MERCEDES-BENZ      A 906 820 00 40
VOLKSWAGEN      2E0 955 023
VOLKSWAGEN      2E0 955 023 S1
VOLKSWAGEN      2E0 955 023S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 5910-02-065540P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.