Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 5910-25-030540P blic

Napęd wycieraczek 5910-25-030540P BLIC

5910-25-030540P Napęd wycieraczek BLIC
blic 5910-25-030540P
Napęd wycieraczek 5910-25-030540P
5910-25-030540P
121.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5910-25-030540P

producent:

BLIC

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rok modelowy do 2001
Strona zabudowy z przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez silnika elektrycznego
Szerokość opakowania [cm] 13,5
Wysokość opakowania [cm] 14,5
Głębokość opakowania [cm] 65

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 5910-25-030540P BLIC

Mechanizm wycieraczek przód pasuje do: AUDI A6 C5 01.97-01.05

Napęd wycieraczek 5910-25-030540P ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Napęd wycieraczek 5910-25-030540P producenta BLIC

AUDI

4B1955603AS

numery OEM:
AUDI      4B1955603A-S
VAG      4B1 955 603
VAG      4B1 955 603 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 5910-25-030540P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.