Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Chevrolet IMPALA sedan 4.4 (1979.09-1982.12) 117km » 11518516203 bmw
wybrany samochód: 
Chevrolet Impala Sedan 4.4 (1979.09-1982.12) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OBUDOWA TERMOSTATU BMW 11518516203 BMW

11518516203 OBUDOWA TERMOSTATU BMW BMW
bmw 11518516203
OBUDOWA TERMOSTATU BMW 11518516203
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

11518516203

producent:

BMW

OBUDOWA TERMOSTATU BMW
z uszczelnieniem
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 11518516203
Numer dostawcy: 11518516203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OBUDOWA TERMOSTATU BMW 11518516203 BMW

OBUDOWA TERMOSTATU BMW X1 E84, 3 E90N
numery OEM:
BMW      11 51 8 516 203
BMW      11 51 8 516 207
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OBUDOWA TERMOSTATU BMW 11518516203 BMW w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.