Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 34416851439 bmw

ROZPIERAK SZCZĘK BMW 34416851439 BMW

34416851439 ROZPIERAK SZCZĘK BMW BMW
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

34416851439

producent:

BMW

ROZPIERAK SZCZĘK BMW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 34416851439
Numer dostawcy: 34416851439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ROZPIERAK SZCZĘK BMW 34416851439 BMW

ROZPIERAK SZCZĘK HAM. BMW X1, X3, X5, X6, Z4

ROZPIERAK SZCZĘK BMW 34416851439 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE ROZPIERAK SZCZĘK BMW 34416851439 producenta BMW

BMW

34416851439, 3441161762, 34416750198

numery OEM:
BMW      34 41 6 851 439
BMW      3441161762
BMW      34416750198
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ROZPIERAK SZCZĘK BMW 34416851439 BMW w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.