Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » B18402 borsehug

Mocowanie amortyzatora B18402 BORSEHUG

B18402 Mocowanie amortyzatora BORSEHUG
59.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

B18402

dostawca:

BORSEHUG

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska walcowego
Ilość na oś 2
alternatywny zestaw naprawczy 108 561
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4251475108081

skład zestawu:
44121617105 Mocowanie amortyzatora
44121779605 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora B18402 BORSEHUG

Mocowanie amortyzatora B18402 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Mocowanie amortyzatora B18402 producenta BORSEHUG

SEAT

1J0412249, 1J0412331C

VOLKSWAGEN

1J0412249, 1J0412331C

AUDI

1J0412249, 1J0412331C

SKODA

1J0412249, 1J0412331C

numery OEM:
AUDI      1J0412249
AUDI      1J0412249+
AUDI      1J0412331C
AUDI      1J0412331C+
SEAT      1J0412249
SEAT      1J0412249+
SEAT      1J0412331C
SEAT      1J0412331C+
SKODA      1J0412249
SKODA      1J0412249+
SKODA      1J0412331C
SKODA      1J0412331C+
VOLKSWAGEN      1J0412249
VOLKSWAGEN      1J0412249+
VOLKSWAGEN      1J0412331C
VOLKSWAGEN      1J0412331C+
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora B18402 BORSEHUG w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

BORSEHUG
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.