Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco EUROTECH MH 260 E 30 Y/PS (2000-???) 296km » B18970 borsehug
wybrany samochód: 
Iveco Eurotech Mh 260 E 30 Y/ps (2000-???) 296km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza B18970 BORSEHUG

B18970 Przekładnia kierownicza BORSEHUG
704.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B18970

producent:

BORSEHUG

Status produktu: Normalny
dla numeru OE6C1423058E
dla numeru OE6RU423057N
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
nr EAN4251475114303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza B18970 BORSEHUG

numery OEM:
SEAT      6C1423057R
SEAT      6C1423058E
SEAT      6RU423057N
SKODA      6C1423057H
SKODA      6C1423057J
SKODA      6C1423057P
SKODA      6C1423057R
SKODA      6RU423057M
VOLKSWAGEN      6C1423057R
VOLKSWAGEN      6RU423057K
VOLKSWAGEN      6RU423057L
VOLKSWAGEN      6RU423057M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza B18970 BORSEHUG w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

BORSEHUG