Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » B19127 borsehug

Uszczelka, głowica cylindrów B19127 BORSEHUG

107.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

B19127

dostawca:

BORSEHUG

nr EAN 4251475115980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów B19127 BORSEHUG

Uszczelka, głowica cylindrów B19127 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów B19127 producenta BORSEHUG

VOLKSWAGEN

03C103383AB, 03C103383AL, 03C103383AM, 03C103383M, 03C103383R

SEAT

03C103383AB, 03C103383AM, 03C103383M, 03C103383R

AUDI

03C103383M, 03C103383R

SKODA

03C103383AB, 03C103383AL, 03C103383AM, 03C103383R

numery OEM:
AUDI      03C103383M
AUDI      03C103383R
SEAT      03C103383AB
SEAT      03C103383AM
SEAT      03C103383M
SEAT      03C103383R
SKODA      03C103383AB
SKODA      03C103383AL
SKODA      03C103383AM
SKODA      03C103383R
VOLKSWAGEN      03C103383AB
VOLKSWAGEN      03C103383AL
VOLKSWAGEN      03C103383AM
VOLKSWAGEN      03C103383M
VOLKSWAGEN      03C103383R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów B19127 BORSEHUG w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

BORSEHUG
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.