Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Renault MASTER IV Platforma / podwozie E-TECH ELECTRIC (2024-???) 143km » B19127 borsehug
wybrany samochód: 
Renault Master Iv Platforma / Podwozie E-tech Electric (2024-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów B19127 BORSEHUG

112.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B19127

producent:

BORSEHUG

Status produktu: Normalny
nr EAN4251475115980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów B19127 BORSEHUG

numery OEM:
AUDI      03C103383M
AUDI      03C103383R
SEAT      03C103383AB
SEAT      03C103383AM
SEAT      03C103383M
SEAT      03C103383R
SKODA      03C103383AB
SKODA      03C103383AL
SKODA      03C103383AM
SKODA      03C103383R
VOLKSWAGEN      03C103383AB
VOLKSWAGEN      03C103383AL
VOLKSWAGEN      03C103383AM
VOLKSWAGEN      03C103383M
VOLKSWAGEN      03C103383R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów B19127 BORSEHUG w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

BORSEHUG