Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Mazda CX-9 (TB) 3.5 (2006.09-2007.12) 263km » B19186 borsehug
wybrany samochód: 
Mazda Cx-9 (tb) 3.5 (2006.09-2007.12) 263km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów B19186 BORSEHUG

B19186 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów BORSEHUG
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B19186

producent:

BORSEHUG

Status produktu: Normalny
nr EAN4251475116574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów B19186 BORSEHUG

numery OEM:
AUDI      03C103383R-kit
SEAT      03C103383AB-kit
SEAT      03C103383AL-kit
SEAT      03C103383AM-kit
SEAT      03C103383M-kit
SEAT      03C103383R-kit
SKODA      03C103383AB-kit
SKODA      03C103383AL-kit
SKODA      03C103383AM-kit
SKODA      03C103383R-kit
VOLKSWAGEN      03C103383AB-kit
VOLKSWAGEN      03C103383AL-kit
VOLKSWAGEN      03C103383AM-kit
VOLKSWAGEN      03C103383R-kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów B19186 BORSEHUG w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

BORSEHUG