Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 (1995.08-1997.09) 430km » 278-715 bosal international n.v.
wybrany samochód: 
Porsche 911 (993) 3.6 Turbo Gt2 4 (1995.08-1997.09) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 278-715 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

278-715 Tłumik końcowy BOSAL INTERNATIONAL N.V.
398.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
4/5 (5 ocen)
numer części:

278-715

Status produktu: Normalny
nr EAN3351642787154

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 278-715 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT CORDOBA, SKODA FABIA II 1.2D-1.9D 09.02-12.14
numery OEM:
SEAT      6Q5253609L
SEAT      6Q9253609BC
SEAT      6R9253609G
SKODA      6Q5253609L
SKODA      6Q9253609BC
SKODA      6R9253609G

Zastosowanie Tłumik końcowy 278-715 BOSAL INTERNATIONAL N.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 278-715 BOSAL INTERNATIONAL N.V.:

Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość
Paweł, Warszawa
2024-10-18
 2/5
Wytrzymał 3 lata, oderwał się kawałek rury na spawie fabrycznym od strony tłumika środkowego
Roland, Konin
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-10-18
 1/5
Wytrzymał 2 lata i zaczęły być przedmuchy na spawie fabrycznym mocującym dłuższą rurę
Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość, pracuje głośniej niż oryginał - nie wiem czy tak ma być, czy jest to może jakaś drobna wada

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Bosal to producent części układu wydechowego takich jak tłumiki, rury wydechowe, katalizatory, filtry DPF oraz części montażowe układu wydechowego jak wieszaki, uszczelki i obejmy.

Produkcja części Bosal pokrywa znaczny segment rynku części samiennych w zakresie dostarczania elementów układu wydechowego dla większości znanym modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Bosal posiada przedstawicielstwo w Polsce co czyni kontakt w sprawach technicznych łatwiejszy niż innych producentów układów wydechowych.