02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Alfa Romeo 159 Sportwagon (939_) 2.4 JTDM (939BXD1B, 939BXD12) (2006.03-2011.11) 200km » 278-853 bosal international n.v.
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 159 Sportwagon (939_) 2.4 Jtdm (939bxd1b, 939bxd12) (2006.03-2011.11) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 278-853 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

278-853 Tłumik końcowy BOSAL INTERNATIONAL N.V.
bosal 278-853
Tłumik końcowy 278-853
402.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
4/5 (5 ocen)
numer części:

278-853

Status produktu: Normalny
nr EAN3351642788533

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 278-853 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT IBIZA II 1.4-2.0 03.93-02.02
numery OEM:
SEAT      6K6253609AD
SEAT      6K6253609AF
SEAT      6K6253609AG
SEAT      6K6253609AH
SEAT      6K6253609F
SEAT      6K6253609J
SEAT      6K6253609M
SEAT      6K6253609P
SEAT      6K6253609R

Zastosowanie Tłumik końcowy 278-853 BOSAL INTERNATIONAL N.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 278-853 BOSAL INTERNATIONAL N.V.:

2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-18
 2/5
Wytrzymał 3 lata, oderwał się kawałek rury na spawie fabrycznym od strony tłumika środkowego
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość
2024-10-18
 1/5
Wytrzymał 2 lata i zaczęły być przedmuchy na spawie fabrycznym mocującym dłuższą rurę
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość, pracuje głośniej niż oryginał - nie wiem czy tak ma być, czy jest to może jakaś drobna wada

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Bosal to producent części układu wydechowego takich jak tłumiki, rury wydechowe, katalizatory, filtry DPF oraz części montażowe układu wydechowego jak wieszaki, uszczelki i obejmy.

Produkcja części Bosal pokrywa znaczny segment rynku części samiennych w zakresie dostarczania elementów układu wydechowego dla większości znanym modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Bosal posiada przedstawicielstwo w Polsce co czyni kontakt w sprawach technicznych łatwiejszy niż innych producentów układów wydechowych.