Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mazda B-SERIE (UN) 2.5 D 4WD (2002.12-2006.11) 84km » 279-111 bosal international n.v.
wybrany samochód: 
Mazda B-serie (un) 2.5 D 4wd (2002.12-2006.11) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 279-111 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

279-111 Tłumik końcowy BOSAL INTERNATIONAL N.V.
bosal 279-111
Tłumik końcowy 279-111

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
4/5 (5 ocen)
numer części:

279-111

Status produktu: Normalny
nr EAN3351642791113

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 279-111 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.8-2.3 09.96-10.10
numery OEM:
AUDI      1J6253609J
AUDI      1J6253609L
AUDI      1J6253609T
SEAT      1J6253609BA
SEAT      1J6253609L
SEAT      JZW253609T
VOLKSWAGEN      1J6253609BA
VOLKSWAGEN      1J6253609BN
VOLKSWAGEN      1J6253609BQ
VOLKSWAGEN      1J6253609CB
VOLKSWAGEN      1J6253609CC
VOLKSWAGEN      1J6253609CQ
VOLKSWAGEN      1J6253609J
VOLKSWAGEN      1J6253609L
VOLKSWAGEN      1J6253609S
VOLKSWAGEN      1J6253609T
VOLKSWAGEN      JZW253609T

Zastosowanie Tłumik końcowy 279-111 BOSAL INTERNATIONAL N.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 279-111 BOSAL INTERNATIONAL N.V.:

Paweł, Warszawa
2024-10-18
 2/5
Wytrzymał 3 lata, oderwał się kawałek rury na spawie fabrycznym od strony tłumika środkowego
Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość, pracuje głośniej niż oryginał - nie wiem czy tak ma być, czy jest to może jakaś drobna wada
Roland, Konin
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-10-18
 1/5
Wytrzymał 2 lata i zaczęły być przedmuchy na spawie fabrycznym mocującym dłuższą rurę
Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Bosal to producent części układu wydechowego takich jak tłumiki, rury wydechowe, katalizatory, filtry DPF oraz części montażowe układu wydechowego jak wieszaki, uszczelki i obejmy.

Produkcja części Bosal pokrywa znaczny segment rynku części samiennych w zakresie dostarczania elementów układu wydechowego dla większości znanym modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Bosal posiada przedstawicielstwo w Polsce co czyni kontakt w sprawach technicznych łatwiejszy niż innych producentów układów wydechowych.