Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 0 221 504 456 bosch

Cewka zapłonowa 0 221 504 456 BOSCH

0 221 504 456 Cewka zapłonowa BOSCH
bosch 0 221 504 456
Cewka zapłonowa 0 221 504 456
0 221 504 456
bosch 0 221 504 456 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 0 221 504 456 bosch
Cewka zapłonowa 0 221 504 456 bosch
Cewka zapłonowa 0 221 504 456 bosch
Cewka zapłonowa 0 221 504 456 bosch
225.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

ZS-K-1X1

numer części:

0 221 504 456

producent:

BOSCH

Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 3165142611105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 0 221 504 456 BOSCH

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 164, 166, GT, GTV, SPIDER, FIAT COUPE, LANCIA KAPPA, THESIS 2.0-3.2 09.92-09.10

Cewka zapłonowa 0 221 504 456 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Cewka zapłonowa 0 221 504 456 producenta BOSCH

ALFA ROMEO

60562701, 60810690

LANCIA

60562701, 60810690

numery OEM:
ALFA ROMEO      60562701
ALFA ROMEO      60810690
FIAT      60562701
FIAT      60810690
IVECO      8024220
LANCIA      60562701
LANCIA      60810690

Zastosowanie Cewka zapłonowa 0 221 504 456 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 0 221 504 456 BOSCH:

Adrian Koronczewski
2018-02-07
 5/5
Bardzo dobra cewka, taka sama na innych stronach jest 2x droższa więc polecam
Hubert, Miedzychod
2024-11-07
 5/5
Wszystko super.
Jacek, Włocławek
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2021-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.