Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Napięcie [V] | 4,4 | |
Długość [mm] | 146 | |
Wymiar gwintu | M 10 x 1 | |
Zbieżność stożka | 93 | |
Rozmiar klucza | 10 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 0 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 0 | |
Technika połączeń | PIN | |
Głębokość zabudowy [mm] | 32 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika ciśnienia | |
nr EAN | 4047025675130 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, Duraterm 0 250 403 023 BOSCH
OPEL | 12 14 098 | |
OPEL | 55570037 | |
VAUXHALL | 55570037 |
Zastosowanie Świeca żarowa, Duraterm 0 250 403 023 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, Duraterm 0 250 403 023 BOSCH:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.