Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 450 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025116060 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 017 321 BOSCH
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
5147022, 8F9A9Y460GA, 8F9Z9F472HFC, 8F9Z9F472H, 8F9Z9F472J
FORD | 5147022 | |
FORD | 8F9A 9Y460 GA | |
FORD | 8F9Z 9F472 HFC | |
FORD | 8F9Z9F472H | |
FORD | 8F9Z9F472J | |
LINCOLN | 8F9Z9F472H | |
LINCOLN | FJ7Z 9F472-A |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 017 321 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 017 321 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.