Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi 200 C3 Avant (447, 448) 2.2 Turbo quattro (1988.02-1991.12) 200km » 0 261 520 139 bosch
wybrany samochód: 
Audi 200 C3 Avant (447, 448) 2.2 Turbo Quattro (1988.02-1991.12) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139 BOSCH

0 261 520 139 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 261 520 139
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139
0 261 520 139
bosch 0 261 520 139 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139 bosch
577.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

HDP-5-PE

numer części:

0 261 520 139

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
nr EAN4047024851948

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139 BOSCH

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V40, V60 I, V70 III, FORD C-MAX II, FIESTA VI, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, GALAXY II, GALAXY MK II, GRAND C-MAX 1.6/1.6ALK 04.10-
numery OEM:
FORD      1752534
FORD      BM5G 9D376 BB
FORD      BM5Z 9350 AFC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 139 BOSCH:

2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.