Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Dacia LODGY (JS_) 1.5 dCi (2015.06-???) 109km » 0 261 520 293 bosch
wybrany samochód: 
Dacia Lodgy (js_) 1.5 Dci (2015.06-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293 BOSCH

0 261 520 293 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 261 520 293
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293
0 261 520 293
bosch 0 261 520 293 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293 bosch
798.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

HDP-5-PE

numer części:

0 261 520 293

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
nr EAN4047025322867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293 BOSCH

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06), 7 (F01, F02, F03, F04), X5 (F15, F85), X6 (F16, F86) 4.4 09.11-07.19
numery OEM:
BMW      13 51 8 604 232
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 293 BOSCH:

Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.