Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel KADETT E Kombi (T85) 1.3 i Cat (C15, C35, D15, D35) (1985.09-1991.08) 60km » 0 414 673 998 bosch
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.3 I Cat (c15, C35, D15, D35) (1985.09-1991.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 414 673 998 BOSCH

0 414 673 998 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 414 673 998
Pompa wysokiego ciśnienia 0 414 673 998
0 414 673 998
bosch 0 414 673 998 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia 0 414 673 998 bosch
820.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

PFM1C75S2009

numer części:

0 414 673 998

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Rodzaj paliwaolej napędowy
nr EAN4047024710450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 414 673 998 BOSCH

Pompa rzędowa pasuje do: FENDT 714 VARIO, 716 VARIO, 718 VARIO, 724 VARIO, 819 VARIO, 822 VARIO, 824 VARIO, 826 VARIO, 828 VARIO
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 414 673 998 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 414 673 998 BOSCH:

marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.