Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 445 020 008 bosch

Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH

0 445 020 008 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 445 020 008
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008
0 445 020 008
3,571.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP3S3/R75/20-789S

numer części:

0 445 020 008

producent:

BOSCH

Rodzaj paliwa olej napędowy
nr EAN 3165143213117

skład zestawu:
0 928 400 660 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
F 00N 201 000 Zestaw naprawczy, układ Common Rail
F 00N 204 927 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
F 00N 204 933 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH

Pompa CR pasuje do: IVECO DAILY III, FIAT DUCATO 2.3D 12.01-07.07

Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 producenta BOSCH

FIAT

500371947

IVECO

500371947

numery OEM:
FIAT      500 3719 47
IVECO      500371947
zamienniki:

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH:

Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.