Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi Q3 (F3B) 45 TFSI quattro (2018.07-???) 230km » 0 445 020 008 bosch
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 45 Tfsi Quattro (2018.07-???) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH

0 445 020 008 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 445 020 008
Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008
0 445 020 008
3,616.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP3S3/R75/20-789S

numer części:

0 445 020 008

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Rodzaj paliwaolej napędowy
nr EAN3165143213117
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
0 928 400 660 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
F 00N 201 000 Zestaw naprawczy, układ Common Rail
F 00N 204 927 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
F 00N 204 933 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH

Pompa CR pasuje do: IVECO DAILY III, FIAT DUCATO 2.3D 12.01-07.07
numery OEM:
FIAT      500 3719 47
IVECO      500371947
zamienniki:

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 008 BOSCH:

Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.