Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_) 2.1 Syncro (1986.03-1992.07) 112km » 0 445 020 223 bosch
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Platforma / Podwozie (24_) 2.1 Syncro (1986.03-1992.07) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 223 BOSCH

2,993.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP3S3/L110/30-789S

numer części:

0 445 020 223

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Rodzaj paliwaolej napędowy
nr EAN4047025278423

skład zestawu:
0 928 400 481 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
F 00N 203 186 Zestaw naprawczy, układ Common Rail
F 00N 204 930 Zestaw naprawczy, rozdzielacz zapłonu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 223 BOSCH

Pompa CR pasuje do: CASE IH FARMLIFT 632, FARMLIFT 633, FARMLIFT 735, FARMLIFT 737, FARMLIFT 935, 115, 125, 135, 145, 150, 140, 150 CVX, 165, 165 CVX, 185, 185 CVX, 200, 200 CVX, 220, 220 CVX
numery OEM:
IVECO      5801633945
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 223 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 020 223 BOSCH:

Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.