Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 0 986 044 400 bosch

Alternator 0 986 044 400 BOSCH

0 986 044 400 Alternator BOSCH
656.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

4440

numer części:

0 986 044 400

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Rodzaj alternatora nie zawiera pompy próżniowej
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 42,5
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 54,4
Zacisk D+(M5)
Zacisk B2+(M8)
Długość [mm] 184
zalecane rozszerzenie naprawy Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
nr EAN 3165143477496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 986 044 400 BOSCH

Koszt kaucji: 246.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 150A) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 I/KOMBI, C8, EVASION, JUMPER I, JUMPY I; FIAT DUCATO, ULYSSE; LANCIA PHEDRA; PEUGEOT 206, 307, 406, 607, 806, 807, BOXER, EXPERT 1.6/2.0D/2.2D 02.99-
numery OEM:
CITROËN      5702 A0
CITROËN      5702 A1
CITROËN      5705 AA
CITROËN      5705 ER
CITROËN      96 408 787
FIAT      9467 560 380
FIAT      9640 878 780
FIAT      9645 907 580
FIAT      9645 907 680
FIAT      K9467560380
FIAT      K9640878780
FIAT      K9645907580
FIAT      K9645907680
LANCIA      9640878780
LANCIA      K9640878780
PEUGEOT      5702 A0
PEUGEOT      5702 A1
PEUGEOT      5705 AA
PEUGEOT      5705 ER
PEUGEOT      96 408 787
PEUGEOT      9636 254 180
PEUGEOT      9641 302 580
SUZUKI      31400 68D02 000
SUZUKI      31400 68D02 LCP
SUZUKI      31400-68D02

Zastosowanie Alternator 0 986 044 400 BOSCH w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.