Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mazda 121 II (DB) 1.3 16V (DB3PA) (1990.11-1996.03) 53km » 0 986 437 325 bosch
wybrany samochód: 
Mazda 121 Ii (db) 1.3 16v (db3pa) (1990.11-1996.03) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 325 BOSCH

0 986 437 325 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 986 437 325
Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 325
0 986 437 325
2,482.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP3S3/R110/30-8911S

numer części:

0 986 437 325

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj paliwaolej napędowy
nr EAN4047025229111

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 325 BOSCH

Koszt kaucji: 492.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa CR (stan profesjonalnie regenerowany) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 I, S80 II, V50, V70 II, V70 III, XC60 I, XC70 I, XC70 II, XC90 I 2.0D/2.4D 01.01-02.17
numery OEM:
VOLVO      30756125
VOLVO      31303475
VOLVO      36000573
VOLVO      36001127
VOLVO      8603497
VOLVO      8692521

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 325 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 325 BOSCH:

2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.