Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda CB (CB 1 - CB 500) CB 300 R Flex (2009.01-???) 27km » K S00 000 375 bosch
wybrany samochód: 
Honda Cb (cb 1 - Cb 500) Cb 300 R Flex (2009.01-???) 27km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 375 BOSCH

K S00 000 375 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 375
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 375
K S00 000 375
1,352.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 375

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]100
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1M 26 x 1,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104
Rozmiar gwintu 2M 16 x 1,5
Liczba otworów do mocowania2
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
nr EAN4047025443302

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 375 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES LK/LN2, MK, NG, O 405, SK 08.73-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 460 14 80
MERCEDES-BENZ      000 460 24 80
MERCEDES-BENZ      000 466 67 01
MERCEDES-BENZ      001 466 42 01
MERCEDES-BENZ      14009828
MERCEDES-BENZ      14664201
MERCEDES-BENZ      4601480
MERCEDES-BENZ      4602480
MERCEDES-BENZ      4666701
MERCEDES-BENZ      768 495 51 98
MERCEDES-BENZ      A 000 460 14 80
MERCEDES-BENZ      A 000 460 24 80
MERCEDES-BENZ      A 000 466 67 01
MERCEDES-BENZ      A 001 466 42 01
MERCEDES-BENZ      A 768 495 51 98

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 375 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 375 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S00 000 375zobacz instrukcję montażu K S00 000 375

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.