Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco S-WAY AT260S42FP (2019-???) 420km » K S00 001 966 bosch
wybrany samochód: 
Iveco S-way At260s42fp (2019-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza K S00 001 966 BOSCH

K S00 001 966 Przekładnia kierownicza BOSCH
bosch K S00 001 966
Przekładnia kierownicza K S00 001 966
K S00 001 966
bosch K S00 001 966 Przekładnia kierownicza

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 001 966

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyelektryczny
Układ kierowniczyz drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczyz końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
nr EAN4047025586771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza K S00 001 966 BOSCH

Przekładnia kierownicza elektryczny (nowy) pasuje do: MERCEDES MARCO POLO CAMPER (W447), V (W447), VITO MIXTO (DOUBLE CABIN), VITO TOURER (W447), VITO (W447) 1.6D-Electric 03.14-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      447 460 10 00
MERCEDES-BENZ      447 460 15 00
MERCEDES-BENZ      447 460 20 00
MERCEDES-BENZ      447 460 29 00
MERCEDES-BENZ      A 447 460 10 00
MERCEDES-BENZ      A 447 460 15 00
MERCEDES-BENZ      A 447 460 20 00
MERCEDES-BENZ      A 447 460 29 00

Zastosowanie Przekładnia kierownicza K S00 001 966 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza K S00 001 966 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.