Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S01 000 120 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 120 BOSCH

K S01 000 120 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 120
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 120
K S01 000 120
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 120

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025460781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 120 BOSCH

Koszt kaucji: 1,082.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej pasuje do: MINI (R50, R53), (R52) 1.6 06.01-07.08
numery OEM:
BMW      32 41 6 754 446
BMW      32 41 6 754 447
BMW      32 41 6 758 147
BMW      32 41 6 760 060
BMW      32 41 6 760 248
BMW      32 41 6 760 567
BMW      32 41 6 769 757
BMW      32 41 6 769 758
BMW      32 41 6 769 759
BMW      32 41 6 769 961
BMW      32 41 6 769 962
BMW      32 41 6 769 963
BMW      32 41 6 778 423
BMW      32 41 6 778 424
BMW      32 41 6 778 425
BMW      32 41 6 779 945
BMW      32 41 6 882 269
BMW      6 754 446
BMW      6 754 447
BMW      6 760 060
BMW      6 769 757
BMW      6 769 758
BMW      6 769 961
BMW      6 769 962
BMW      6 778 423
BMW      6 779 945
BMW      6 882 269
MINI      32 41 6 778 425
MINI      6 758 147
MINI      6 760 248
MINI      6 760 567
MINI      6 769 759
MINI      6 769 963
MINI      6 778 424
MINI      6 778 425

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 120 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 120 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S01 000 120zobacz instrukcję montażu K S01 000 120

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.