Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 2.0 TDCi (2008.02-2011.07) 110km » E 56 035 brembo
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii (da_, Hcp, Dp) 2.0 Tdci (2008.02-2011.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła E 56 035 BREMBO

484.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

E 56 035

producent:

BREMBO

Status produktu: w przygotowaniu
otwór Ø [mm]30
Wymiar gwintuplug-in connect.sys.
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN8432509661383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła E 56 035 BREMBO

numery OEM:
NISSAN      3062000Q0B
NISSAN      3062000Q0D
NISSAN      3062000Q0F
NISSAN      3062000Q0L
NISSAN      3062000QAA
NISSAN      3062000QAD
NISSAN      306201683R
NISSAN      30620AE800
RENAULT      306202864R
RENAULT      8200116459
RENAULT      8200151782
RENAULT      8200243494
RENAULT      8200341798
RENAULT      8200723260
RENAULT      8200764618
RENAULT      8200805656
RENAULT      8200842580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła E 56 035 BREMBO w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.