Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) (2004.09-???) 140km » F BK 020 brembo
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 2.0 16v (rerfjb, Rerfjc) (2004.09-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

JARZMO ZACISKU RENAULT MASTER III 11- PRZÓD F BK 020 BREMBO

F BK 020 JARZMO ZACISKU RENAULT MASTER III 11- PRZÓD BREMBO
brembo F BK 020
JARZMO ZACISKU RENAULT MASTER III 11- PRZÓD F BK 020
180.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BK 020

producent:

BREMBO

żeliwo szare
z prawej
oś przednia
z lewej
Szerokość [mm] 31,4
System hamulcowy BREMBO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie JARZMO ZACISKU RENAULT MASTER III 11- PRZÓD F BK 020 BREMBO

Jarzmo zacisku hamulcowego przód L/P pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
RENAULT      410151326R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie JARZMO ZACISKU RENAULT MASTER III 11- PRZÓD F BK 020 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu