Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C4 (4A2) 2.3 quattro (1994.06-1995.12) 133km » F BK 027 brembo
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.3 Quattro (1994.06-1995.12) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

JARZMO ZACISKU VW CRAFTER 06-16 PRZÓD F BK 027 BREMBO

F BK 027 JARZMO ZACISKU VW CRAFTER 06-16 PRZÓD BREMBO
brembo F BK 027
JARZMO ZACISKU VW CRAFTER 06-16 PRZÓD F BK 027
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BK 027

producent:

BREMBO

żeliwo szare
z prawej
oś przednia
z lewej
Szerokość [mm] 32
System hamulcowy BREMBO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie JARZMO ZACISKU VW CRAFTER 06-16 PRZÓD F BK 027 BREMBO

Jarzmo zacisku hamulcowego przód L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-12.18
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2E0609139A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie JARZMO ZACISKU VW CRAFTER 06-16 PRZÓD F BK 027 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu