Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën GS Birotor (1973.09-1975.10) 107km » F BR 069 brembo
wybrany samochód: 
Citroën Gs Birotor (1973.09-1975.10) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 069 BREMBO

F BR 069 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 069
559.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 26.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 069

producent:

BREMBO

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]298
sparowany numer artykułuF BR 068
Średnica tłoka [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 069 BREMBO

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B907), SPRINTER 3-T (B910, B907) 2.0D/2.2D/3.0D 02.18-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9074233500
MERCEDES-BENZ      A9074233500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 069 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.