Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Volkswagen JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI (2011.02-???) 140km » K59037 brembo
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Iv (162, 163, Av3, Av2) 2.0 Tdi (2011.02-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) OPEL ASTRA G K59037 BREMBO

K59037 SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) OPEL ASTRA G BREMBO
273.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

K59037

producent:

BREMBO

Szerokość [mm] 42
System hamulcowy LUCAS / TRW
Średnica tłoka cylindra 19,05
Wewn. śr. bębnów ham. [mm] 230

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) OPEL ASTRA G K59037 BREMBO

Zestaw eksp. bębna (szczęki, cylinderki, sprężyny) pasuje do: ALFA ROMEO ALFETTA, SPIDER, BMW 2500-3.3 (E3), 2.5-3.2 (E9), 3 (E21), 3 (E30), 5 (E12), 6 (E24), 7 (E23), Z1 1.2-3.5 10.68-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) OPEL ASTRA G K59037 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) OPEL ASTRA G K59037 BREMBO:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Tymbark
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.